Tisdag morgon..

Nu sitter jag och äter frukost i min ensamhet. Igår så skjutsade jag Andreas och barnen till Hjo så mötte vi upp hans föräldrar där. Sedan så följde de med de hem! De blir nog borta en vecka precis som förra sommaren. Jag ska jobba 14-19.15 tis,ons,tor, och fredag. Och så ska jag städa rensa och slänga här hemma inför fotograferingen som är om en vecka. Så förhoppningsvis kommer vårt hus ut på hemmet i slutet på nästa vecka! 

P&k

Packa packa.. 




I söndags så var vi på Leos lekland! 
Väldigt nöjda och glada barn! 


Kag köpte en tavla till sovrummet igår på Hem&hobby. 85kr vi har packat alla tavlor och redan kört de till nya huset. Så det ser lite tomt ut med bara tavellister överallt. Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0