3:e Juni.

 Godmorgon godmorgon!!
 
Igår så jobbade jag 11.30-16 det gick riktigt fort..
När L kom så åt vi mat sedan så cyklade vi till sjön så barnen fick bada. När vi kom hem igen så fick barnen lite glass innan L åkte hem igen.
Jag sprang 3 km var duschade och klar kl 09.00 på morgonen det är så skönt att ha det gjort på en gång.
Men kl 20.00 så sprang/gick jag och Sara 5 km i spåret med. Så det känns allt lite i benen idag.
Jag fick ihop över 19tusen steg på min stegräknade igår. Det var mest steg jag gått på 2 veckor, vi har en tävling på jobbet då vi ska använda stegräknare i 3 veckor och se vem som har gått längst. Är nu inne på sista veckan.
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0