6:e Juni. Sveriges nationaldag!

Gött då är man ledig idag igen!!
Andreas ska jobba natt ihelgen så han kommer vi inte att se mycket utav..
Jag tror att jag och barnen ska åka in till Ö&B en sväng idag och köpa lite fredags mys och en nya vaxduk till köket. Ska även se om jag hitter en vaxduk åt min mamma. Hoppas på att jag hiner med en springrunda innan Andreas sticker till jobbet.
 
Veckan träning har sett ut så här.
Måndag Sprang 3 km på förmiddagen promenad 5 km på kvällen
Tisdag promenad 3 km
onsdag promenad/små sprang 5 km
Torsdag sprang 3 km
Jag måste försöka få in lite styrka med.
 
Så jag tycker allt att jag har varit ganska duktig.
Mitt träningskort gick ur på Berga sista April. Och jag förlängde det inte just för att jag tänkte att jag skulle gå/springa under sommaren istället! Så skaffa jag abonemang i slutet på Augusti igen!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0