Godmorgon godmorgon!!

Igår så gick jag och Sara med barnen till en lekpark i Tenhult. När vi kom hem så grillade jag och Andreas vaknade. Vi åt mat sedan så fick vi för oss att cykla en sväng. Vi bestämde oss för att cykla runt Tenhultssjön. 1,5 mil långt var det. Barnen somnade i cykelkärran. Kl 17.00 Kom Annelie och Ola med lilla Nellie och gick igenom lite för små kläder som har varit Cajsas. Det jag inte sålde åker på loppis nästa helg. Även Niklas och tjejerna kom så barnen fick leka lite.
Strax innan kl 20.00 så stack Andreas iväg till jobbet. kl 22.00 var barnen fortfarande vakna så då la vi oss alla i våran säng och somnade!
 
Jag sydde en tröja/jacka till Cajsa igår. Blev så himmla nöjd. Bild kommer sen.
 
Idag så slutar Andreas kl 09.00.
Jag och barnen ska åka till Hjälmseryd en sväng idag på förmiddagen. Det är lovat fint väder idag så hoppas på det!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0