Måndag den 9:e juni.

Ny vecka igen.
 
Min jobb vecka ser ut så här.
 
Måndag 7-16
tisdag 7-16
onsdag 7-16 sen sommar fest på kvällen
torsdag ledig
fredag 7-16
 
Igår när Andreas kom hem från jobbet så åkte jag och barnen till Hjälmseryd och åt hamburgare.
När vi kom hem så vaknade Andreas vi hade köpt med en hamburgare till han!
Vi städade lite här hemma medans barnen lekte med granntjejerna.
Sedan på kvällen så åkte vi till sjön och tog oss ett kvälls dopp. Skit kallt var det. Men nu har jag tagit första doppet för iår i sjön.
Det ska bli fint väder idag med. Så det blir nog en hel del ute lek idag. Vi ska faktiskt grilla hamburgare till middag idag. Barnen blev glada när de fick höra det!
 
 
Så här blev våran lastpalls soffa som vi har byggt!
 
 
Så här blev tårtan som vi bjöd Andreas föräldrar på när de var och hälsade på.
 
 
Så här såg det ut när vi var och fiskade förra veckan.
 
 
En klänning jag sydde till Cajsa i veckan.
 
 
 
 
och så här blev tröj/jackan jag berättade om.
 
 
 
Nöjd tjej.
 
P&K
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0