Midsommarhelgen!

Nu är midsommarhelgen snart slut!
Midsommarafton började med en god frukost sedan så gjorde vi en midsommarstång.  Vi gjorde oss fina och åt en god lunch kl 14.00 sedan så dansade vi och spelade kubb. Barnen badade i omgångar. Kl 18.00 gick hi bort till förskolan Tussilagon så barnen fick leka lite. När vi kom tillbaka så var det dax för kaffe och jordgubbstårta. 
Cajsa somnade kl 20.00 Eddie kl 21.00. När han var nattad så var jag helt slut och gick och la mig kl 22.00. Andreas kom inraglandes kl 00.30... 

Midsommardagen fick vi också god frukost. Jag älskar nybakade frallor på morgonen!! 
Vi städade och packade bilen. Vi grillade och åt mat innan vi åkte hem kl 14.00.
Så skönt igår kväll när man kom på att det bara var lördag fast det kändes som en söndag!! Åt godis och tittade på film resten av dagen. 

Idag har vi varit och ätit lunch på Ikea. 
Mina syskon har varit här och grattat Linus som fyllde 20 år i veckan!! Grattis lillebror! Nu ligger kvällsmaten i magen och lite soffmys med barnen! 

Hoppas att er helg har varit toppen!! 




Våra fina midsommarbarn! 


Mysiga husvagnen! 


Min tjusiga man! 


Cajsa var midsommarfin! 


Riddarborg på förskolan.


Jätte fin var den och mysig inne. 


Gott med wienerbröd efter frukosten! 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0