1:a mars.

Igår när E åkt hem så kom Niklas förbi och lämnade av Filippa och Felicia.
Vi gick ut kl 16.00 då kom Sara och hennes killar förbi. Vi var ute och lekte tills kl var 17.30. Då traskade Sara hem och Niklas kom tillbaka. Vi fixade med kvällsmaten tills Andreas kom hem från jobbet. Hamburgare. Super gott. När de åkte hem kl 19.30 ca så duschade jag och ungarna sedan så somnade de hos mig i soffan.
Jag var super trött eftera att ha gått upp kl 05.00 och fullt med barn hela dagen. Så kl 21.00 låg jag i min säng.
 
Fick sova till kl 06.00 idag, alltid något.
Vi ska åka till Finnerödja idag och hälsa på hos svärföräldrarna.
Men vi kommer hem imon igen så det blir en snabbvisit.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0