3:e mars

Idag är det jobb 7-16.15 långdag. Sen så ska jag gå på ett bodypump pass kl 18.10.
Helgen har varit bra och gått super fort. Kl nio åkte vi till Finnerödja i lördags. När vi kom fram kl 13.00 ca så åt vi mat, Caroline och Robin var på besök så Caroline och Lillemor fick sina presenter då de båda två har fyllt år i veckan. Sedan så åkte vi på lite loppisar och jag skjutsade hem de till Laxå. På kvällen tog vi det lugnt. Cajsa somnade redan kl 18.00 och Eddie 20.00 ca så jag gick och la mig strax efter det.
Igår så kom Mattias, Ullrika och barnen på besök så kusinerna fick leka lite. Vi åkte hem sen runt fem tiden. var hemma 19.30 barnen somnade snabbt och jag med.
 
p&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0