" bara" 2 månader kvar till Spanien.

Japp idag så är det 2 månader kvar till 16:e maj och jag och Frida sitter på ett flyg till Spanien. Ska bli underbart!!
 
Helgen har rullat på i snabb fart. i lördags så åkte jag med mina jobbar kompisar till Bodaborg i Sävsjö. Det var skoj. Väl hemma igen så hämtade jag barnen och åkte till min mamma så satt vi och sydde hela kvällen. Min overlok har krånglat lite så jag har inte kunnat sy något på min beställning. Men mamma hjälpte mig och nu fungerar min overlock igen. # Glad.  Imorse så fortsatte jag att sy på min beställning. Sedan så lagade jag en köttfärspaj. Tog med mig den och barnen till mina föräldrar i Hjälmseryd.
Har inte varit där sedan i November/december tror jag och hjälp va fint det har blivit!!
1 maj är det invigning.. Av fiket och B&B.
Jag har varit så sjukt trött de sista veckorna. Barnen vaknar kl 05.00 nästan varje dag och gärna någon gång på natten med, det har hållit i sig i nästan 3 veckor nu. Och det är JAG som har gått upp med de varje dag.... Så när vi kom hem så var Eddie ute och lekte med granntjejerna ,Cajsa somnade i bilen hem så jag la henne i soffan. Andreas vaknade. (Jobbar natt i helgen) så gick jag och la mig sov 16-18.30.Gud det behövdes skulle nog ha kunnat sova vidare hela natten om inte barnen kom och väckte mig.
Nu har jag och barnen duschat/badat och ätit kvällsmat. Snart är det tv tajm..
 
Hoppas att eran helg varit bra.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0