Fredagen den 14:e mars

Ja nu är helgen här och halva månaden redan gått.
 
Denna vecka har bara sprungit iväg. Jag har haft fullt upp med barn på dagarna och träning på kvällarna så tiden den springer iväg. Idag så blev jag ledig och jag bokade in en frisör tid hos Alexsandra på Salongen. Gick därifrån 3 h senare med lite kortare hår, (ville inte ta så mycket då jag håller på att spara ut till långt)men jag var mycket blondare och så vågade jag mig på en rosa slinga på ena sidan. Lite coolt tycker jag!! Super nöjd blev jag.
Imorgon ska min bror och hans tjej vara barnvakt åt våra barn då jag ska iväg till Bodaborg med jobbet på lite kul. Andreas jiobbar natt hela helgen så han sover imorgon.
Barnen tycker att det ska bli kul!!
På söndag så har vi inget inplanerat men denna helgen går nog fort den med.
Nästa vecka så har jag det lite halvlugnt med barn innan alla börjar gå hos mig på riktigt veckan efter det.
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0