Fredagen den 21:a mars.

Igår så var jag och barnen ute och lekte på förmiddagen. När vi kom in strax efter kl 11 så var Cajsa varm och häning. Hon hade 38.7 i temp. Dagbarnen fick gå till Bergatrollet och vara där istället. Cajsa blev snabbt pigg efter alvedon och mat. Jag åkte på en barn&olycksfalls kurs på räddningstjänsten på kvällen 17.30-20.30, näe jag kom em så sov Cajsa hos Andreas i soffan hon hade 40.3 i temp så hon fick alvedon igen. Sen så har hon sovit hos mig inatt och vaknat från och till. Ibland var hon jätte varm och ibland kall. Nu är hon pigg har inte tagit tempen än. Men detta kommer att bli en väldigt tråkig dag. Jag ska sitta inne hela dagen ensam med båda barnen.. Andreas ska iväg med en kompis hela dagen... Vi får hoppas på att hon är frisk till imon när vi har våran lediga helg ihop.!
 
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0