Godmorgon godmorgon.

Som jag skrev tidigare så har det varit hemskt tidiga morgonar kl 05.15 i lördags och 04.45 i söndags..
I lördags så kom Karin och Leon. Vi  fikade, var ute, köpte lördagsgodis, lagade mat, badade hos mamma, åt mellis innan de åkte hem kl 17.00 så det blev en riktig heldag. Men kl 19.00 var jag så trött så jag kröp ner med barnen i våran säng, läste saga och så somnade vi. Jag vaknade till kl 21.30 flyttade över barnen till deras sängar sedan somnade jag om. Och det var ju tur det att jag la mig i tid eftersom de vaknade så tidigt igår.. Men jag missade mello som jag tänkte ha tittat på. Aja..
 
Igår så var vi ute och lekte på förmiddagen sedan så kom Niklas förbi på middag och hjälpte mig att skruva upp allt på väggen här i köket så nu är pysselhörnan klar. När de åkte hem så åkte jag och barnen till Andreas på hans jobb. Vi åt glass och åkte lite truck.. hihi.  Sedan så lekte baren lite med granntjejen både ute och innen. Vi gjorde lite påskpyssel. Sedan så badade Cajsa. Vi åt kvällsmat. sen så somnade både barnen hos mig i soffan kl 18.30. Nu somnade de en halvtimme tidigare men de hade ju också vaknat en halvtimme tidigare. Kl 02.30 vaknade båda två inatt. Jag lyfte över de till våran säng sen så sov de till kl 06.00 vilken lyx!!
 
Snart kommer E och vi ska äta frukost.
 
Denna vecka är Andreas ledig så jag ska försöka få in lite träning på kvällarna.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0