Helgen som var.

I lördags så åkte vi till jätte loppisen på Elmia. Vi köpte faktiskt ingenting. Det var en stor lokal men ändå hade de tryckt ihop alla bord i ett hörn så det var svårt att ta sig fram med vagn och barn.. Så det var lite tråkigt.
När vi kom hem så slöade vi lite innan vi tog en promenad till affären, köpte blommor som jag sen planterade här hemma. På kvällen gjorde vi tacos. Sedan cyklade jag ensam hem till mamma och pappa. Tjötade och drack lite gött. Kom i säng 23.00 ca här hemma. Jag hade verkligen sett framemot en sovmorgon igår men så blev det inte.. Upp kl 07.00 men tack vare att vi ställde fram kl 1 h så blev det samma tid som vanligt och Andreas låg kvar och snarkade utan att gå upp med barnen som han hade lovat... Så nu får jag vänta i 3 veckor och se om jag får någon sovmorgon då... Aja hela förmiddagen igår så var jag sur över detta. Sedan så åkte vi till eko och köpte barkmull till vår tujja häck. På eftermiddagen så åkte vi till Lekeryd och tänkte äta deras berömda mjukglass men glassen var slut.. Vi orkade inte stå där och glo en timme på nästa satts så vi åkte till Konsum och köpte en massa gotte och gjorde egna glass tallrikar när vi kom hem.
 
Vi har iallafall haft tur med vädret hela helgen!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0