Lite bilder från senaste tiden!!

Ja nu har jag fört över lite bilder till datorn igen. Så håll till godo.
 
 
Barnens nya favoritställe att leka i våran stora gran på trädgården.
 
 
 
Nya gardiner jag köpte i Ullared. 99kr paret. Köpte rosa till köket med.
 
 
Vi har besökt lite olika lekparker. Cajsa älskar att gunga. Här med kusinen Felicia.
 
 
gungar med Eddie.
 
 
 
Gung gung.
 
 
 
Vi har pysslat, degat, målat och pärlat.
 
 
 
Vi har varit hos mormor och badat.
 
 
 
Vi har varit hos farmor och farfar och ätit glass. Här med kusinerna Ronja och Wilma.
 
 Varit i skogen och lekt.
 
 
 
igår var jag och mamma med barnen på Upptech.
 
 
Vi åkte minibuss ihop dit. Alla barnen tyckte att det var kul. Sedan så åkte vi till Burger King.
 
 
 
Kvällen igår avslutades med träning för min del och barnen var på barnpassningen under tiden med sins kusiner.
 
Jag har ju så klart även hunnit med att baka en del.. Hi hi
 
 
 
Nu har jag precis plockat ut en citronkladdkaka ur ungnen. Hoppas att den kommer att smaka bra då det är första gången som jag gör den.
 
P&K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0