Onsdagen den 19:e mars.

Dagarna bara springer iväg. PÅ fredag jobbar min mamma sin sista dag som dagmamma så frånochmed på måndag så börjar E och L hemma hos oss på heltid.  Det ska bli skönt att arbeta ihop min barngrupp och se hur de fungerar ihop när de träffas varje dag. Jag ska nog även lämna in en liten önskan att få en liten tjej till barngruppen som består av 4 killar födda 2010 och Cajsa. Men hon är allt en liten tuffing med skinn på näsan.
 
Ikväll ska Eddie på sin älskade gympa jag tänkte försöka ta mig en springrunda medans han är där.
Det bara regnar ute funderar på om jag hinner till Konsum innan W kommer så kan vi kanske baka bullar idag..
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0