onsdagen den 26:e mars..

Om en månad är man inte 30 längre utan man får kalla sig 30+... usch och fy..
 
Cajsa är min lilla otursfågel. Igår när vi var i skogen så ramlade hon och slog upp läppen. När vi kom hem och satt och pysslade så ramlade hon ner från stolen med en tjep i hållare och fick den rätt i ljumsken och skrapade upp. Sedan när barnen var med mig till träningen så fick hon tag på en 5 kg vikt och tappade på foten.. Ja hon ser lite misshandlad ut ibland. Men jag vet nog inget annat barn som är så klumpig som hon är..
 
Igår så var barnen på barnpassningen medans jag tränade. (Andreas jobbar eftermiddag). Jag gick på pump och cx. Känndes bra på pumpen igår jag ökade på mina vikter, men kände mig rätt så orkeslös på cx..
 
På fredag har jag bokat barnpassning igen. Då blir det cx och en stund i gymmet.
 
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0