tisdag= skogsdag.

Imorse så blev man ganska så besviken när man tittade ut och det var frost och 4- grader ute..
Men det ordnade solan snabbt till. Vilket vårväder det har varit idag hela dagen lång!!
Idag så har jag haft mina 3 dagbarn på samma gång och det har gått jätte bra. Alla fem barnen har lekt och haft det skoj.
På tisdagar så går vi alltid till skogen och leker och träffar alla andra dagmammor och barn. När vi kom hem därifrån så lagade jag och Andreas mat medans barnen var kvar ute och lekte sedan så gick alla in och åt en timme sedan så gick vi ut igen. Nu har barnen gått hem och vi har precis gått in.
Underbara vår!! Välkommen!
Igår så avbokade jag mitt bodypump pass men sprang en runda istället. Så lite duktig var jag allt.
Om en timme så ska jag iväg och träna 3 st 30 min pass. Sen så har denna dagen gått.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0