4:e maj.

Oj va dagarna går fort.
 
 
Som sagt i onsdags så var jag och barnen med Maria och tittade på vårelden, nere vid sjön.
 
 
 
I torsdagas så åkte vi till Hjälmseryd och min mammas fik.
Mina bröder hjälpte till med parkeringen.
 
Helt sjukt vilken success det blev. Jag hamnade i kassan men hjälpte även till vid grillen.
Det var konstanat kö från kl 10.00-16.30 då det lugnade ner sig lite.
Jag valde att åka hem på kvällen och sova hade sjukt ont i ryggen och benen.
En riktigt lyckad 1:a maj och öppningsdag för Suzis cafe!!
 
På fredagen så åkte jag ut igen och hjälpte till.
Andreas stannade hemma med barnen hela dagen.
 
 
Kl 10.00 klippte Suzi det röda bandet. Det kom över 300 bilar på besök.
 
 
 
Lite inredning.
 
 
 
Jag hann fika lite i fredags. I torsdags så hann man knappt med en 5 min rast..
 
Igår så var jag och barnen bara hemma hela dagen lång.
Vi åkte en sväng till Andreas, (som jobbar hela helgen) och åt en glass.
På eftermiddagen så var Eddie och Cajsa ute och lekte med granntjejen. Jag passade på att sy lite under tiden...
 
 
 
6 st klänningar hat jag hunnit med än så länge. Har börjat på 3 matchande tights med.
 
Nu kommer det lite bilder från senaste veckan..
 
 
 
jag och sara när vi var ute förra helgen.
 
 
 
Tjoho.
 
 
 
Nu har vi 9 st hönör och har fått mellan 7-9 st ägg om dagen.
Jag fick 5 st hönor av mina föräldrar i present!
 
 
Min bror har varit och köpt sig en muskelbil. Trans Am.
 
 
 
 
Några kvällspromenader med Nemo har jag hunnit med oxå!
 
Idag ska jag och barnen åka ut till Hjälmseryd och fika!!
 
P&K
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0