Hemma igen och tillbaka till vardagen!

I torsdags så åkte jag till mina föräldrar i Hjälmseryd. Jag var framme kl 18.00 ca. Frida dök upp strax efter kl 20.00.
Vi åt kvällsmat innan vi gick och la oss.
Kl 9.15 på fredag morgon så körde min pappa oss till flygplatsen i Växjö. 10.40 lyfte planet. Vi var framme i lägenheten strax efter kl 15.00 och allt gick bra.
Vi gick och handlade sedan hade vi balkonghäng i solen resetn av kvällen. Vi tog en promenad och käkade på en resturang vid havet.
Lördag gick vi upp kl 9.00 vi strosade runt lite vid havet och tog en frukost kl 11.00. Vi la oss och solade en liten stund , men det blåste så och sedan så mulade det på. Vi bestämde oss för att åka intill La Zenia och shoppade loss. Vi kom i säng runt 01.00
Söndag så gick vi upp kl 10.00 de hade utlovat dåligt väder och regn. Så vi passade på att ta sovmorgon, men när vi vaknade så såg det ganska lovande ut. Vi tog en promenad in till stan. När vi kom in till stan så sprickde det upp och vi hade kanon väder resten av dagen/kvällen. Vi la oss på stranden och tog ett dopp. Första och enda doppet blev det. Man kan ju inte åka till Spanien utan att bada i havet.
Vi somnade runt kl 23.00. Måndag morgon så ringde klockan kl 04.00. Kl 05.00 hämtade taxin oss. kl 07.00 var vi i luften. Pappa hämtade oss i Växjö. Vi tog en snabb lunch hos mina föräldrar innan vi åkte hem i varsin bil.
det har varit en toppen helg med Frida i Spanien och det gör jag gärna om.
 
Barnen blev glada när jag kom hem och över sina presenter, mannen med!
 
Igår så var jag på skyddsombud träff.
idag är det jobb 7-17
imorgon 7-16
På fredag är det utvärderingsdag 8-16 som avslutas med AW kl 17.00
Fullspäckad vecka. Men bara 2 dagar med barn här hemma. och dessa 2dagar ska bli riktigt varma sol dagar! Underbart..
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0