Hemma igen!

Oj oj huvudet är sprängfullt med ideer och tips om hur man ska vara/göra.
Var på en utomhuslek. I 1.5 h i regnet men det gick bra och det var roligt att leka.
Igår var det 4 st väldigt bra föreläsningar. men jag har svårt att bara sitta stilla och lyssna.
jag tror att vi var ca 200 dagbarnvårdare från hela landet. Jag har i allafall haft 2 st bra och väldigt givande dagar.
Vi var på Skansken så i rasterna hann jag och Agneta. (Dagmamma ifrån Ödestuge) springa runt och titta lite på djuren. Där allsång på Skansken är var där vi lekte. Så lite kul var det allt.
 
P&K
 
 
Idol utanför Skansken.
 
 
Fin utsikt från Skansken. Grönalund, globen och viking Line.
 
 
 
Lite djur.
 
På torsdag kvällen hann jag och Agneta gå en sväng på stan och Äte lite innan vi gick tillvbaka till hotellet.
 
 
 
 
Köpte med lite godis hem till barnen som de strax ska få.
 
.
 
Nu är det redan lördag. Andreas ska jobba inatt så han sover. jag och barnen sov till 7.20 lyx.
Vi har inget bestämt idag vad vi ska göra.
6 dagar kvar tills jag och Frida ska till Spanien.
 
P&k
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0