Måndag vecka 19.

Min vecka ser ut så här.
Jobb 7-16 mån,tis och onsdag.
KL 5.30 kommer det en taxi och hämtar mig här på torsdag morgon och kör mig till stan.
Kl 06.10 går snabb tåget till Stockholm. Jag beräknas vara tillbaka hemma igen fredagkväll runt 21.00 tiden.
Jag ska till Skansen i stockholm på föreläsningar och insperiation. jag har själv valt vilka föreläsningar jag vill gå på och det är dagmammor från hela Sverige som kommer dit. Vi är 6 st från Jönköpingstrakten. Det ska bli skoj!
Lördag och söndag jobbar Andreas natt. Jag och barnen har inget planerat men funderar på att åka till Hjälmseryd en sväng då.
 
Jag och ungarna åkte till Hjälmseryd igår vi var framme kl 10.30 tänkte bara ta en fika och åka hem igen men det behövdes hjälp så jag fick hoppa in och jobba lite. Vi var hemma igen runt 18.00 tiden..
 
 
Eddie och Filippa satt inne och fikade.
 
 
Petra var och hjälpte till hela dagen.
 
 
 
Cajsa och Felicia satt ute och fikade. Det var kallt ute men varmt om man satt i lä och i solen.
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0