Måndag vecka 20.

Helgen rullade på fort och nu är det en ny vecka igen.
Veckan ser ut så här.
Jobb 7-16 mån,tis och tors jobb 7-17 på onsdag.
På tisdag ska vi gå på cirkus med våra barn för första gången. Cirkusen kommer hit till Tenhult och är 2 timmar lång. 19-21.00 det ska bli spännande.
Jag ska även försöka hinna med och träffa min vän Anneli som har fått en lite pojke och redan hunnit bli 3 veckor.
Jag ska även försöka hinna med och träffa en annan Annelie som har fått en lite tjej för en månad sedan..
Paketen är inslagna och står och vänter i hallen. Massa bebismys.
Torsdagkväll åker jag till Hjälmseryd, Frida kommer dit med och så åker vi till Växjö och flyplatsen fredagmorgon. Blir inte så långt att åka på morgonen då.
Jag ska även försöka packa och planera i veckan.
 
P&K
 
 
Vardagsrum och kök i lägenheten i Spanien..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0