24:e november

Bara en månad kvar till julafton! 

I lördags så åkte vi till Tenhult kl nio och lämnade av barnen hos deras mormor och morfar! Vi kom fram till Ullared strax efter kl tolv men det var mycket folk där, det tog ca en halvtimme att få parkering och kö in och kö ut.. Man ska inte åka dit på helgen när alla andra är lediga, tänker jag inte göra om igen.. Men men. Vi var hemma kl åtta och kl 23.00 var alla julklappar inslagna. Då gick vi och la oss. 
I söndag så vaknade jag kl tio. Det var underbart skönt med denna sovmorgon. 
Jag satte igång med att byta gardiner och sätta upp adventsljusstakar. Så nu är det juligt och mysigt hos oss! Efteråt det gick jag en 5 km promenad köpte kebebtallrik och tittade på en film innan mamma kom och lämnade av barnen kl 17.30 ca. Det har varit skönt med en barnfri helg. Inte ofta som det händer!  Idag så har jag jobbat 11-17. Imorgon är jag ledig igen. Då kommer Sara och hennes barn hit! Ska bli mysigt med en helgdag med henne igen! 

P&k 



Jag har rivit tapeten k trapphuset och hallen upp.. Funderar på denna tapet som en fondvägg och resten vitt?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0