Då var det tisdag igen!

Syrummet är klart!! Men det ska nytt golv med , men det tar vi sen! Är super nöjd. Älskar tapet ifrån pip!! 




Jag pysslade även ihop 2 tavlor med tapeten. 

Idag har jag och barnen varit i Lammhult och fått bytt till vinterdäck på bilen. 

 Jag jobbar onsdag torsdag och fredag denna vecka. På fredag förmiddag kommer en granne hit på lite fika. Kul att lära känna lite nytt folk i närheten. Hon har med sig sin son på 6 år med. 

På lördag ska jag och Andreas åka till Ullared och shoppa klart alla julklappar ! 

Nu är jag sugen på att måla nästa rum. Får se vilket det blir. Har ju en del små hallar också som behöver sig en renovering! 

P&k 

Måste ju få visa mina nymålade köksstolar med! 


I Lammhult idag vid fiskdammen. 


En till bild på stolarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0