Jobbhelgen.

Nu är det dax att jobba helgen igen.. 14-21 idag. 8-17 imon och 8-14 på söndag!  Och så 11-17 på måndag innan jag är ledig på tisdag igen. 
I tisdags så hade vi besök av Sara och hennes killar. Vi fikade, åt mat och barnen lekte så bra! På kvällen så gjorde jag och Andreas julbocken fin. Så nu står den på trappen! 
I onsdags så satte jag upp julgardiner på övervåningen i hallen och så köpte jag julstjärnor till Fönstrerna så nu är det jul k vårt hus! 











Igår så var jag med barnen hos tandläkaren i Sävsjö. Det gick jättebra! 



Bustjejen först! 
Sen så lämnade jag barnen på dagis och jobbade till 17.00. 
Jag var jätte trött på kvällen så kl 19.30 låg hela familjen i sängen. 

När jag kommer hem ifrån jobbet på lördags så ska vi nog baka julgodis! 
Lussekatterna jag bakade för ett tag sedan börjar att ta slut så det är snart dax att baka nya där med. 

Fredagen den 19:e ska vi ha lilljulafton hemma hos oss med min familj. Det ska bli så mysigt. Sen så firar vi jul hemma hos Andreas föräldrar. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0