Ledig tisdag igen!

Vad har hänt sedan sist.. 
Jo jag hat fått förlängt mitt schema till sista december och troligtvis blir det förlängt igen efter det. 
Jag har jobbat 6 dagar på raken så det har varit skönt med en ledig dag. Jag har städat och plockat här hemma. Lagat mat och matlådor. Nina var här en sväng på en kaffe. Barnen ska sluta hos deras dagmamma och börja på dagiset i Rörvik som heter Snickaregården. Vi var där och hälsade på i fredags och igår. Idag sp var de där en timme skälva och det hade gått jätte bra. Nu går de hos Lotta onsdag torsdag. Då slutar de. Och så börjar de på dagiset på måndag. Snabb och smidig inskolning. Det gillar vi. På fredag ska de vara där själva 9-12 och om det går bra så är det nog inga problem att lämna de på måndag. De ska gå på 2 olika avdelningar och det kan nog vara bra för barnen att få vara ifrån varandra lite med. Fast de kommer att äta frukost, mellanmål och vara ute samtidigt.  Jag har även gjort klart Eddies rum. Jättenöjd!! Men där ska golvet också bytas. Jag har tänkt mig vitt parkett / klick golv i båda barnen s rum. Få se när det finns tid till att göra det! 


Fondtapeten i Eddies rum. 






I helgen så var det alla Helgona. Vi grillade korv i öppna spisen och gick en promenad på kyrkogården. Så fint med alla ljus! 


Att lite eld kan vara så mysigt! 


Min lilla bustjej. 


Kramfest i köket. 

P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0