Fredag igen.

Det slog mig att om 10 dagar fyller Cajsa 3 hela år. Va tiden går fort!  Igår så var barnen hos Lotta, och jag målade listerna i Eddies rum. På kvällen var vi hos Nina och Erik och hjälpte de att få upp deras tv på väggen. Ikväll ska de komma hem till oss på lite fredags mys. Det blev ändrade planer vi skulle åka till Finnerödja i helgen. Men vi åker dit nästa helg istället. Och helgen efter det ska de nya ägarna till huset i Tenhult och vi träffas i huset för att gå igenom det och visa hur allt funkar. Ska bli så skönt att bli av med huset där. Och bara ha 1 hus att tänka på. 
Jag vill så mycket i huset och vill att det ska gå fort men allt tar sin lilla tid.. 

Pk&k 


Våra nya köksstolar som kag har börjat måla. Men det tar sin lilla tid. Målat 3 lager och nu ska jag gå på och måla benen med.. 




Ett lager färg på dessa bilder. 
Ni får se färdigt resultat sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0