Fredag kväll!!

Oj va veckan har sprungit iväg.. Jag är helt slut på kvällarna.. Går opp 5.20. Väcker barnen 5.50 sen så sitter vi i bilen 6.05 och så börjats jag att jobba 07.00. 
Barnen går hos en en underbar Dagmamma i Stockaryd men det ligger helt åt fel håll.. Jag får åka 7.5 mil varje dag för att hämta och lämna barnen och sen till jobbet. Istället för att barnen ska gå på dagiset här i byn. Då behöver jag bara åka 2 mil om dagen istället. Ochjag  kan lämna de 6.40 istället för 6.15. Och så hade jag kunnat sova lite längre med!! Men tycks så är det som så att det står 9 barn i kön till dagiset.. Men så fort de får plats där så flyttar vi över de dit! 

Imon ska Nina och Eric passa barnen en sväng medan jag och Andres åker till Tenhult och hämta det sista vi har kvar i trädgården. Och visar de nya ägarna pannan och lite annat. 

Nu har vi fredagsmys i soffan! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0