Myshelg!

I fredags så jobbade jag och Andreas till kl 13.00 sen hämta barnen och lämna de hemma. Vår granne Nina kom och passade de! Vi åkte till Jönköping till banken.  Där vi lämnade över nycklarna till huset i Tenhult och skrev alla papper. Så nu är vi av med det!! Känns skönt men lite sorgligt vi har ju ändå bott där i 11 år och har en massa fina minnen därifrån. Men nu ser vi framåt i vårt drömhus på landet!  I går så åkte vi en liten loppis runda. Vi köpte med oss god sallad hem ifrån ica. Jag kom igång med att måla Eddies rum!  Kl 18.00 så var vi hos min fd jobbar kompis Åsa ifrån Tempo. Vi fick god mat och fika. Barnen busade och höll igång. Kl 22.00 var vi hemma igen. 

Barnen somnade i bilen hem. 


Jag och Cajsa lockade håret innan vi åkte iväg. 

Nu är det vintertid kl ställdes tillbaka en timme inatt. 
Idag ska vi åka till Sävsjö och deras badhus och sen äta något gott. I eftermiddag ska jag försöka måla 2:a lagret med färg i Eddies rum. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0