Renovering

Nu är Cajsas rum nästan klart. Bara nytt golv som fattas. 







Jag har även gjort om en Ikea ek malmbyrå. Se så fin den blev! 




Ja nu är jag nöjd över arbetet i hennes rum. 
Igår så målade jag elementen i Eddies rum så nu har jag börjat där med! 
Jag har inte jobbat på över en vecka så det är ju allt lite tråkigt.. 
Andreas fick feber i söndags och mådde inte alls bra. Han är tillbaka på jobbet idag. 
Ihelgen så ska vi åka upp till Andreas föräldrar barnens farfar fyller år på fredag och då är det bara 11 dagar kvar tills Cajsa fyller så vi firar båda när vi kommer upp på fredag. På lördagen tänkte jag åka till Laxå och Dollarstore en sväng. 
Barnen ska till Lotta på torsdag så då ska jag nog börja måla listerna i Eddies rum. 

P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0