Bakis söndag..

Igår så jobbade jag 8-14 sen så skyndade jag mig hem och gjorde mig iordning och städade det sista. Kl 17.00 kom första gästen och sista 18.30. 
Vi åt tacopaj sen satt vi ute på altanen och tjötade, vi spelade biljard, dansade och hade husvisning för våra vänner. Jag hade skit kul en riktig toppen kväll! 




Mat och gäster. 



Biljardspel. 



En och annan lakritsshot slank ner... 



Ha ha. Jag och Sanna. 


Så här såg Jaguar igår kväll! 

Kl 03.00 gav jag upp och la mig.. Vaknade 8.30 sen igen 9.50. 
Då gick jag upp och började att städa, duscha. Pappa kom upp med barnen. När alla var vakna och klara så gick bi till mamma och käkade. Kl 15.00 åkte de sista gästerna hem. 
Jag och barnen frågade Nina om hon ville följa med till dagiset. Det ville hon efter vi lekt och busat lite så tog vi en fika hos mamma. När vi kom hem kl 18.00 hade Andreas precis vaknat.. Nu badar han med barnen. Sen så ska vi äta kvällsmat innan det är dax att sova! 


Söta lilla Cajsa som gärna vill vara med på bild! 

P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0