Förkylnings tider..

I måndags så hämtade vingen Andreas. Vi tog med hönsen och hönsgården till Hjälmseryd . I tisdags så byggde vi ihop hönshuset så nu är hönorna på plats och de verkar till att trivas bra i deras nya hus! På kvällen kom mamma och pappa hit på kvällsmat. I onsdags så vaknade kag med feber och jätte förkyld.. Men jag jobbade ändå 8-14. När jag kom hem så hade Andreas klippt gräset. Och så började vi att såga ner häcken.  På torsdagen så mådde jag fortfarande dåligt. Andreas fixade klart med häcken. Idag så har jag mått bättre. Har även jobbat 10-18. När jag kom hem så kom mamma och pappa och hämtade oss i raggarbilen. Vi åkte till Rörvik och åt en pizza. Nu är vi hemma igen och myser i soffan hela familjen. Imon blir det jobb 8-16. 
På söndag ska vi åka till Tenhult igen för att gå på  Lokes dop. Sen så lämnar vi Andreas där och så åker jag och barnen hem igen. Andreas ska jobba sin sista dag i Tenhult på måndag. Och jag ska skola in barnen hos deras dagmamma på måndag. Jag har inte fått några jobbtider för nästa vecka men jag var och skrev in mig på arbetsförmedlingen i tisdags så jag får ju stämpla upp tiden jag inte jobbar. Jag har sökt massor med jobb och har kanske ett nytt på G nu. Jag trodde verkligen att jag skulle få ett schema på Tempo men så blir det inte.. 

P&k 




Hönorna på plats! 




Vår baksida. Soligt och fint har vi haft det i veckan. 




Utsikten från mitt syrum. 
Väldigt kort häck nu.. 
Blev så mycket bättre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0