Veckorna springer iväg.

Ihelgen så är det en månad sedan vi flyttade. Det går fort. Jag vill renovera och få iordning huset så som jag vill ha det men det tar sin lilla tid. Vi har bestämt oss att vi ska bo in oss först innan vi sätter igång med ett rum intaget  och börjar uppifrån och går neråt i rummet. Så Cajsas rum står först på schemat. Jag började med att ta bort tapet i hennes rum igår. Imorgon ska jag måla alla lister, sen så blir det till att måla väggarna och tapetsera fondväggen och sist lägga golv, sen så står Eddies rum på tur. 
Färg och tapeter är inhandlade till deras rum! 
Sen så blir det nog mitt syrum som behöver en makeover. Allt är inhandlat till detta rum med. Jag har även köpt tapeter till köket. Men vi ska troligtvis renovera köket i vinter så ingen ide att tapetsera där än. Vi måste även ta hit en elektriker och en rörmokare så de får gå över huset och de är ju inte billiga direkt.. 


I söndags så var vi på Lokes dop! Allt gick bra och han var så snäll! Barnen lekte och busade. Sedan så lämnade vi av Andreas i huset i Tenhult och jag och barnen åkte hem. 
I måndags så var barnen hos deras dagmamma Lotta. Jag var och fikade hos Åsa undertiden och det hade gått jättebra. Igår var barnen hos Litta igen 11-15. De hade haft gympa och barnen hade haft jätte skoj. Undertiden de var där åkte jag och hämtade Andreas. Nu har han jobbat sin sista dag i Tenhult! 

Idag så är barnen lediga. Jag ska jobba 14-19. 
Jag har inte fått några mer tider för denna vecka.. 
Imorgon så ska barnen till Lotta igen 9-14 sen så är inskolningen klar. De ska gå 2 dagar i veckan hos henne tisdag och torsdag 15 timmar i veckan. Sen så får vi ändra lite hur jag kommer att jobba. 

P&k 


En söt Cajsa hemma innan dopet. Jag glömde min mobil hemma så jag fick inga kort på dopet.. 


Jag och barnen bakade bullar i måndags eftermiddag ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0