Hemma igen.

Pappa kom och hämtade oss igår på flygplatsen och med sig hade han barnen. Gu va jag har saknat de! 
När vi kom hem så började jag att tvätta hela 3 maskiner körde jag igår och 2 idag. 
Vi åt pyttipanna till middag sedan kom mamma och pappa hit och åt tårta med oss och så blev jag firad av de! 
Sen sö rensade jag och städade hör hemma. Avslutade dagen med en promenad med mamma och Nemo. 













Idag så har jag varit i Sävsjö med Eddie hos tandläkaren.  Sedan så har vi planterat ärtor och morötter i landet. 
Jag planterade även lite blommor. 



Och så har jag börjar rena bort gräs och ogräs i rabatten nedanför trappen. Och så har jag fått upp torkvindan så nu har jag haft första tvätten hängt ute. 

Jag och barnen var hos mamma en sväng i eftermiddag. 



Jag idag. 
Nere hos mamma



Solen i ögonen. 

Jag har hu glömt visa er. Förra veckan så tapetserade jag köket. 










Så här tjusigt blev det! Och ja det blev i köket och inte i serveringsgången . Jag köpte denna tapet / beställde den från Ellos när vi precis flyttat in. Jag blev så kär och bara visste att jag ville ha den någonstans. Nästa projekt blir att tapetsera serveringsgången men har inte hittat någon jag gillar än och som ska passa lite till det turkosa. Har turkost både i köket och hallen  så det ska vara mittemellan om ni förstår.. 




P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0