Onsdag den 1:a April!

Nu så går vi in i en riktigt vår månad. 
Lite uppdatering om köket! 
Det är nu beställt och beräknas komma i mitten på Maj. Så hoppas att vi är helt klara med köket i juni. 
Vi har haft golvläggare här och fått in en offert än så länge. 
Kökskranen har vi köpt. Det som ska köpas/beställas nu är kakel och hörnskafferi. 
Taket har jag målat 2 gånger nu men det behövs en gång till. 

Jag har även målat golvet och taket på lilla toan på övervåningen. Jag blev jätte nöjd! 




I helgen så var jag långledig. Vi åkte upp till Andreas föräldrar fre-lör. Vi fick med oss en tupp hem! 



Svärfar med tuppen. 

Nu i helgen så är det påsk. Och jag ska jobba hela helgen lång. 
Imon 8-17
Fredag 7-17 
Lördag 8-14
Söndag 14-21
Måndag 11-17
Sen så är jag ledig på tisdag som först. 
Igår på min lediga dag. Påskysslade och pyntade jag och barnen här hemma. 



P&k 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0