Spanien dag 2

Igår så hade jag och Andreas 5 årig bröllopsdag. Va passade då bättre än att åka till Spanien en sväng bara han och jag. Det är första gången som hanoch jag åker iväg själva 3 nätter utan barnen.  De sover hos mamma och pappa och har det bra! Idag så gick vi upp kl 8,20 tog en kaffe på balkongen. Sen så åt vi frukost på stranden. Vi har varit inne på en China affär och köpt lite presenter till barnen. Nu ligger vi på stranden med varsin öl. 




Ikväll ska vi åka in till La Zenia och shoppa loss lite. Ska se om jag hittar lite roligt inne på Primark. 
Vi får se om vi tar oss ett dopp i havet sen. Vi ska iallafall gå till favorit caféet och ta oss varsin glass sen! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0