Spanien dag 3

Idag så vaknade vi tunt åtta snåret. Andreas gick och köpte frukost! Sedan åt vi på balkongen. Idag blir jag hela 32 år. Jag fick en parfym av Andreas och barnen innan vi åkte och igår så fick jag 1000kr att shoppa för! Efter frukosten tog vi en långpromenad in till stan ut på piren och tillbaka. Vi passade även på att äta en hamburgare och en glass. 



Min glass 


Hi hi


Andreas och hans whisky glass. 



Ute på piren. 


Andreas med! 

Vi var till aka runt kl två och då kom solen fram och stekte på oss så vi bestämde oss för ett dopp i havet. Kan ju inte åka till Spanien utan att ha badat. 


Vi gick upp och fortsatte att sola på balkongen. Och jag har lyckats bli riktigt röd på axlarna. (Att jag aldrig lär mig.. ) 

Ni har vi duschat och städat i lägenheten. 
Inatt så ska vi gå upp kl 04.30 taxin kommer och hämtar oss kl 05.00 och flyget hem går kl 06.40. 
Ni saknad jag allt mina busungar där hemma. 
Och längtar tillbaka hit när vi ska hit med barnen i augusti igen. 



Obligatoriska strand bilden. 

Nu kom det utlovade regnet.. Tråkigt. Vi får se vad vi hittar på nu. Kanske äta en bit mat och gå och lägga oss tidigt..

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0