1:a augusti.

Nu har snart 2 veckor av semestern gått. I måndags så åkte jag och Niklas till sturkö till mamma och pappas sommarhus. Vi åt kvällsmat och tig en promenad till skogen och havet med barnen. 




I tisdags så åkte vi in till Karlskrona och shoppade lite och gick på Marinmuseet. 







Vi tog även en glass på glassiären. 


När vi var tillbaka i huset så kom Tobbe och Linnea. Vi tog det lugnt och myste på kvällen. 

I onsdags då åkte vi till barnens gård. Det blev en lyckad dag tillsammans. Barnen fick mata djuren, ponnyridning och bada. 







Vi åkte även hölass. 

I torsdags så packade vi bilen och åkte hemåt igen. 
Igår så var vi hemma och jag rev alla tapeter i gästrummet som kommer att bli mitt nästa projekt att göra iordning. 
Vi åkte även och hämtade hem vår lille kisse Nisse. 



Det är som att ha fått en bebis igen. Vaknade inatt av att något bet mig på örat. Kl 06.00 sprang han omkring och jamade som en tok. Så då gick jag och barnen upp. Va ett tag sedan vi gick upp så tidigt men nu ligger frukosten i magen.  
Vi av slutade dagen/ kvällen igår med kvällsmat på Suzis cafe! 









Rivit lite tapeter. Jag har köpt tapeter men efterbild kommer när allt är klart. Först ska alla lister och tak, fönster målas. 



Lila tapeten som det var innan. 



Våra bänkskivor kom äntligen i torsdags då nu har vi fått de på plats dom vi kan lägga på själva. Vi behöver hjälp med att såga till den som ska gå ut i serveringshallen. 


Va tycks? 
2 fina burkar som ska upp på en hylla sen som jag fått av Mattias och Ullrika! 



Idag ska vi nog in till Växjö en sväng . Och sen så hoppas jag på att hinna börja måls lite. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0