9:e augusti sista semesterdagen.

Mycket har hänt sedan sist. I måndags körde vi Andreas till Vetlanda sen på kvällen åkte vi till Tenhult och firade Linus dom fyllt år! Barnen somnade gott i bilen på väg hem. I tisdags så åkte vi till Lammhult så barnen fick leka och bada med några nya kompisar som vi lärt känna där.  I onsdags bra det dax att åka till Vetlanda igen. Andreas körde upp kl 10.00 och fick äntligen sitt efterlängtade körkort! Grattis mannen min. 2,5 vecka har han bott i Vetlanda och pluggat och kämpat hårt. Och det gick ju bra. Så skönt. I torsdags så packade han bilen och tog med sig barnen hem till hans föräldrar!! Inte dåligt. Så jag har varit ensam hemma sedan dess. Jag har städat hela huset och plockat och grejat i barnens rum. 


Eddie har fått en kök.


Och så har jag sytt ett draperi till hans säng. 



Och så möblerade jag om lite i Cajsas rum. 



Kalas hos Linus. Present öppning. 



Bad hos de nya kompisarna. 

Nisse har nu bott hos oss i en vecka och han är riktigt busig och mysig. 


I torsdag kväll så hoppade jag in och jobbade hos mamma 17-20.00
Jobbade även i fredags kväll 17-21
Och lördag morgon en timme då det var B&B gäst. Så jag och Malin passade på att äta en goenfrulle. 



. Jag har även hunnit med att promenera. 
2 st i torsdag. Morgon och kväll. 
En fredag morgon med Elin och igår kl tre blev det en sväng med Elin. Och så ska vi ta en promenad ikväll. Vi kanske hinner med en imorgon innan jobbet. 


En av rundorna. 
Ja imon är det dax för jobb igen. Men skönt att börja med en kortdag 11-17 och sen så är jag ledig på tisdag. 
Onsdag 7-18
Torsdag 8-17
Ledig fre,lör och söndag. Så en bra start vecka.

Igår så kom Jenna och hämtade mig vi åkte till Vrigstad marknad där jag fyndade blommor, vaxduk och lite loppisgrejer. 
Sen så åkte vi hem till mig och fikade. Jag fick sällskap av henne medans jag slipade gästrummet. Nu ska bara taket målad innan jag kan börja med det roliga att tapetsera.  På kvällen kom Jenna och hämtade mig och sedan så skjutsade hennes gubbe oss till Växjö där vi åt god mat och gick omkring på stan innan vi tog bussen hem till Lammhult kl 23.45. Daniel var snäll och skjutsade sen hem mig därifrån. Var hemma strax efter kl ett. Skönt att vara pigg idag. Det blev bara 5 öl igår. 



 Så tjusig man är när man har slipat. 



Fina Jenna.



Vi hade kul på bussen hem igår.


Ha ha ha.
Ne nu ska jag laga lite mat och sen se om jag kan komma igång med att måla taket i gästrummet. 
Imon kväll efter jobbet så kommer gubben min och mina Goa barn äntligen hem!! 
P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0