29:e december

4:e dagen utan man och barn. 
Idag har jag varit ledig från jobbet som alltid på tisdagar. Så jag började dagen med en promenad med grannen Elin. 



Denna runda gick vi idag. 
När jag kom hem så satte jag igång med att måla klart i gästrummet fick även upp fondtapeten. Tyckte att det blev riktigt fint där inne nu! 



Fondtapeten 



Kvällsmys där inne. Fick även upp gardinstången.  Nu är det bara nytt golv som saknas. Mamma och pappa kanske hjälper mig med det nästa vecka. Tanken var ju att ha detta rum som gästrum men nu blir det nog som så att Cajsa får flytta in där då får hon större golvyta att leka på. 


Dålig bild. Men jag har även hunnit med att sticka en halsduk till Eddie. Nej nu måste jag sova. Jobb 7-18 imon. Och när jag kommer hem så är familjen hemma igen. 

Natti natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0