Jobb 11-21

Ja nu sitter jag på jobbet. Har lunchrast 13-14. Jobbar alltid så här på måndagar. Skönt att kunna ta det lite lugnt på förmiddagen. Jag vattnat alltid mina blommor på måndag morgonen och det har jag gjort idag! Jag lämnar alltid barnen 10.30 på deras dagis på måndagar men idag så ringde de från dagis och sa att de skulle till kyrkan (vår granne) så de kunde hämta upp barnen där så slapp de gå framochtillbaka.



Här sitter de och väntar på sina kompisar.  Även vår katt Nisse fick vara med. Nisse skaffade vi i somras och han är bra på att jaga möss!    Barnen Butte till ett nytt dagis i augusti efter semestern så började de på Tussilagon i Nya Hjälmseryd. Jätte skönt att ha de nära och vi slipper köra de långt! 

Andreas tog även äntligen sitt körkort i augusti! Så skönt för han/oss. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0