1:a februari

Igår så mötte vi Niklas på Ikea kl tio. Barnen lekte på Småland medans vi shoppade lite. Sen så fick det bli lunch där med. Niklas åkte hem. Och vi gick en sväng på A6. Vi tittade på kök på Elgiganten med och bestämde oss för ett. Vill att köket ska vara klart nu.. Men men det dröjer ett tag till. Kl två så var vi hus mamma och pappa. Niklas och tjejerna kom dit med. Vi fikade på tårta. Niklas hade inte grattat Eddie än. Och så badade vi. Jätte varmt och skönt var det!! Andreas gick iväg han skulle på en hejdå fest med/ på sitt gamla jobb. Vi tittade på tv och tjötade kl tio la jag mig med barnen. Kl 02.40 kom Andreas och la sig.. Kl sex tyckte Cajsa att det var morgon idag.. Kl 06.40 gav jag upp och så gick vi ner. Barnen lekte lite sen gick vi till Konsum och köpte frallor. Kl 10.00 hade alla vaknat och ätit frukost. Sen så åkte vi till Niklas en sväng innan vi åkte hemåt igen. Vi stannade i Vrigstad och köpte mat med oss hem. När vi ätit så satte jag igång med att spackla väggarna och taket i hallen. När det var gjort så målade jag alla dörrfoder på övervåningen utanför barnens rum. Hela 7 st är det då det tog din lilla tid. Men nu är det gjort. Skönt. Så kan jag snart måla/ tapetsera väggarna i hallarna där med. Och så ska jag måla och göra den lilla toan vi har där fin. Nu har jag tittat på farmen och ligger i sängen. Imorgon är det dax för jobb igen. Mina 3 lediga dagar har gått fort men jag har allt hunnit med en del. 

P& k 



Puss kalas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0