Lördagen den 7:e februari

Veckan som gått. 
Måndag jobb 11-17 slipade väggarna i hallen. 
Tisdag ledig. Målade allt det vita i hallen. Sen så följde mamma med mig och barnen till Sävsjö. Eddie skulle till tandläkaren sen så fikade vi och handlade på Netto innan vi åkte hem. På kvällen gick jag en promenad med Elin. Målade elementen innan jag somnade. 
Onsdag jobb 7-18 personalmötet 18-20 hemma kl 21.00 och stupade i säng. 
Torsdag jobb 8-17 
Fredag jobb 7-13 målade allt+ elementen i hallen så nu är det klart. 
Lördag jobb 8-13 sen hem äta mat. Vi skulle åka till Jönköping och Leos lekland för att fira Oliver som fyllt 5 år. Men han vaknade med feber idag så de fick ställa in. Cajsa fick feber igår kväll och vaknade med 38.8 i temp..  Så typiskt. Vi har aldrig varit så sjuka som nu när  vi flyttat.. Har väl att har med att barnen börjat på dagis. 

Barnen hos tandläkaren. 



Paket till Oliver. Va besvikna barnen blev idag. Men om 2 veckor är det dax igen. Så hoppas att alla är friska. 

Denna spegel från Ikea önskar jag mig. Ska ha den på toa på övervåningen. 


Denna lampa skulle jag vilja ha i hallen när den blir klar! Men den verkar vara slut.., 



Tjuvtitt! 
Det blir så fint när allt lyser vitt och fint! 



Andreas har åkt hem till en jobbarkompis på lite kvällsmys. Så jag och barnen har plockat fram en stor godisskål  och tittar på tv och myser i soffan med en massa ljus! Älskar levande ljus överallt!! 
Avslutar denna vecka med jobb imon 14-21 men det kanske blir en sväng till pulkabacken. På förmiddagen det beror på hur Cajsa mår. 
P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0