Lördagen den17:e januari!

Oj det var visst ett tag sedan kah skrev sist. 
Cajsa är nu helt blöjfri så skönt! Men nu har vi inga bebisar längre. Ingen napp, välling eller blöja!! Bara till att inse att de börjar att bli stora. 
Ja Eddie fyllde 5 år i måndags! 



Vi började dagen med att gratulera han i sängen med paket sedan så gjorde vi tårta och fikade lite innan jobbet och dagiset kallade. 
Barnen har längtat efter dagiset de hade varit hemma nästan 4 veckor under jul. Så nu har de gått en vecka och trivs som fisken i vatten. 
Förra lördagen hade vi kalas för min släkt och idag kom Andreas släkt hit! 


Vi hade glass tårta när
Mina föräldrar var här! 



Mys med mormor och morfar. 



Idag blev det gräddtårta. 


Paket öppning! 

Förra veckan så var jag hemma frön jobbet i 2 dagar. Hade feber 40,6 som högst och det var nog 15 år sedan jag var så sjuk. På onsdagen åkte jag och barnen till vårdcentralen det visade sig att alla vi 3 hade halsfluss så nu har vi ätit pencelin i 10 dagar. Barnen hade / har även haft svinkoppar.  Det vill vi inte ha igen.. 


Efter kalast så gick jag en promenad med grannen Elin.  Nu blir det en dusch innan film i soffan! 

P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0