Sista Januari

Ja nu har det gått en månad av 2015! 
I tisdags så var jag med barnen på BVC det var dax för Eddies 5 års kontrol och han klarade sig galant även fast det inte var kul att få en spruta. Sen så fikade bi på semla i Sävsjö, vi handlade och åt en pizza i Vrigstad på vägen hem. Vi var iväg hela 5 timmar. Sen så har jag jobbat mina långdagar onsdag, torsdag.. 




Nöjda barn. 

Igår så bakade jag och barnen bröd på förmiddagen och så var vi ute och lekte innan vi lagade mat. 



Super gott blev det! 
När Andreas kom hem från jobbet och ätit och var klar så åkte vi till Stockaryd och lagerbutiken. 
Vi valde ut en jätte fin tapet som vi ska hämta på tisdag.  Och så lånade vi hem några kataloger. 



Mamma och pappa kom hit på kvällsmat.  Jag och mamma rev tapeterna i hallen där det sen ska upp de nya. 


Så här ser vår hall ut nu. 
Det kommer att bli så fint med de nya tapeterna sen! 



Så här fint är det i trappen. Älskar denna tapet! 










Mina älskade ungar vad skulle jag göra utan er?? 


Jag fick en selfie pinne av Andreas iveckan. Riktigt kul att ta kort med! 
Kl nio idag ska vi åka till Jönköping. Vi ska möta Niklas på Ikea kl 10.00 sen ska vi in på Elgiganten en sväng med och titta på lite kök.  Vi avslutar dagen hos mamma och pappa. Nu ska jag göra mig iordning, vi åker om en timme! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0