Söndag den 26:e januari.

Då var denna helgen slut! Jag jobbade 8-17 igår och 8-14 idag. Imorgon 11-17 innan jag är ledig på tisdag.. Då har jag jobbat 6 dagar på raken sedan i onsdags. Men denna vecka är jag långledig hela helgen fre, lör, söndag. Mamma och pappa kom hem ifrån Spanien igår. Så idag när jag kom hem från jobbet stog det tacos dukat på bordet och pappa och Eric var här och åt. Pappa hämtade med sig hundarna och vi åkte pulka efter maten. Vilken jättebacke vi har här. Skit kul att åka ju! 
Igår när jag kom hem ifrån jobbet så badade Andreas Eric och barnen bastu, de var ute och rullade sig i snön med. Sen så tittade vi på film. Sista helgen i April har jag och Andreas bokat en helg i Spanien fre-mån. 
Det ska bli jätte skönt. Mamma och pappa tar barnen. Det kommer att kännas konstigt. Första gången som jag och Andress åker iväg flera nätter utan barn sedan vi fick dem!  De börjar att bli stora nu.. 

I pulka backen. 






I tisdags så gjorde jag piroger med skinka, ost och paprika fyllning. Guu så goda de blev! 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0