Söndag den 4:e januari.

Igår så städade jag bort alla julsaker. Känns skönt faktiskt. 
Både jag och Andreas började att må dåligt igår. Ont i halsen , huvudet, mådde allmänt konstigt.. 
Cajsa vaknade kl 03.00 inatt. Så då gick jag upp och tog tempen på mig. 39.8 hade jag.. Minns inte när jag hade så hög temp senast.. Jag hade jätte svårt att sova inatt.. När jag vaknade kl 08.00 hade jag 38,2.. 
Så det får bli en soffdag idag. Jag hade tänkt åka till Växjö och Grand samarkand idag.. Vill shoppa lite.. Men men då sparar jag de pengarna.. 
Cajsa är jätte duktig hon har varit utan blöja en vecka nu. Hon får på sig en på natten men den har varit torr flera morgonar. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0