Välkommen 2015!!!

Summering av 2014. 
Jag bytte jobb ganska ofta.. Hihi Konsum januari ut. 
Dagmamma februari till sista juli. 
Tempo juli-oktober
Ica oktober till nu.. 
Arbetat på 4 olika ställen på ett år inte dåligt med tanke på att jag jobbade på Konsum i nästan 13 år på ett och samma ställe. Nu får vi se hur länge jag blir kvar på Ica, jag har skrivit på ett vikariat på 6 månader till sen får vi se vad som händer. 
I början på sommaren så hade vi inga planer på att flytta men så hittade vi vårt drömhus och i augusti gick  flyttlasset. Helt galet att vi gjorde det att vi flyttade. Och hela 7 mil ifrån Tenhult där vi bott i vårt hus  i 11 år. Det var inte svårt att få huset sålt.. 
Snart har vi redan bott här i Nya Hjälmseryd i 5 månader. 
Barnen har gått hos dagmamma i Stockaryd och nu går de på dagis i Rörvik där de trivs jättebra.  Mamma och pappa öppnade Suzis cafe som gick över förväntan!! Den 1:a maj öppnar de igen. Nu längtar vi till sommaren och få åka runt här i omgivningarna lite mer. Bada och fiska. 


Nyårsafton 2014. 
Jag jobbade 7-18.
Tog med mig exotisk planka hem. Andreas hade gjort pannacotta . 
Vi åt spelade bingo och tittade på en film. 
Barnen somnade i soffan kl nio. Kl 23.30 gav jag och Andreas upp och la oss. Med en skakig Nemo i sängen. 
Igår så jobbade jag 10-18 va dödstrött på kvällen och somnade kl 22.00. 
Idag , lördag och söndag är jag ledig. Idag har vi handlat och börjat städa bort julen!! 

P&k 



Mat!! 


Pannacotta !! 




Frukost igår med denna sötnosen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0