3:e juni.

Golvet i köket  är klar! 





 Köket kom förra tisdagen och sedan dess så har jag monterat ihop det! 
Nu står det på plats i köket iallafall. 



Ihop monterade lådor i matsalen. 
Så här vitt och högblankt kommer vårt kök att vara. 
Igår så kopplades äntligen spisen in. 


Imorgon och på fredag så får vi äntligen hjälp med att få upp köket på väggarna. Och då är det bara till att sätt i lådor och på med luckorna. 
Men våra bänkskivor kommer som först om 2 veckor..  Och så ska vi kakla väggarna så fläkten kommer upp med! Och så är det allt småfix som att sätt upp lister mm. 

I lördags hade min vän Anneli 30 årsfest i Tenhult. Med 20-tals tema. 



Så här tjusig blev jag. 






Jag och Anneli. 

P&k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0