2:a Maj.

1:a maj igår och mamma öppnade upp Suzis cafe igen. Va vi har längtat. Jag jobbade 7-13 sen så hem och byta im innan vi åkte till caféet och åt mat. Sen hem och slänga oss i soffan kl 21.00 gick jag ner till mamma en sväng de har en massa gäster hos sig ifrån Danmark. De festade lite och hade kul. Jag va hemma igen kl 23.00 . Idag så har jag jobbat 8-15 sen så hem och dammsuga och skura hela huset och plocka upp alla leksaker överallt.. Sen så kom alla danska gäster upp hit och fick se hur vi bor.  Nu ligger jag i soffan och funderar på om jag ska titta på en film eller inte är super trött.. Jobbar 14-21 imon.. 

På tisdag ska kag beställa kakel till köket. 


Detta blir det. 
Jag har fortfarande inte köpt tapet  till serveringsgången så jag får titta efter det på tisdag med. 



Bus Cajsa igår. 

P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0